دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت ۷ ؛ مشکلات سامسونگ ادامه دارند

دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت ۷ ؛ مشکلات سامسونگ ادامه دارند

دومین فراخوان گوشی گلکسی نوت 7 ؛ مشکلات سامسونگ ادامه دارند

این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ، فراخوان گوشی گلکسی نوت ۷ را بار دیگر تکرار کند. دقیقا زمانی که تصور می کردیم سامسونگ، شکست گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ را با جایگزینی یک گوشی جدید و شاید امن به جای ورژن قدیمی پشت سر می گذارد، گزارش های اخیر پیرامون انفجار نسخه جایگزین شده نیز باعث تعجب همه شده است. از مشتریان گرفته تا مدیران شرکت و از تحلیگران بازار گرفته تا گروه‌های حامی ایمنی مصرف کننده، به نظر می‌رسد همه از انفجار یکی از گوشی های گلکسی نوت ۷ جایگزین شده جدید در خطوط هوایی Southwest در پرواز ۹۹۴ فرودگاه لوئیزویل که اوایل این هفته رخ داده، متعجب شده اند.

 

ادامه مطلب ...

مشخصات گوشی شیائومی مری (Meri) در AnTuTu و گیک بنچ رویت شد

مشخصات گوشی شیائومی مری (Meri) در AnTuTu و گیک بنچ رویت شد

مشخصات گوشی شیائومی مری (Meri) در AnTuTu و گیک بنچ رویت شد

مشخصات گوشی شیائومی مری و تصاویر زنده ای از این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شد.

هفته ی گذشته، اطلاعاتی از یک دستگاه ناشناخته با برند شیائومی به بیرون درز کرد که به اعتقاد برخی، مشخصات گوشی شیائومی می ۵ سی را فاش کرده بود. اما بنا بر گزارشات اخیر، این دستگاه با نام شیائومی مری معرفی خواهد شد. این دستگاه روز گذشته در بنچمارک های انتوتو و گیک بنچ رخ نشان داده و برخی از جزئیات این دستگاه را آشکار کرده است.

گوشی شیائومی مری در بنچمارک گیک بنچ، امتیاز 758 را در آزمون تک هسته ای و امتیاز 3105 را در آزمون چند هسته ای به دست آورده است.

 

ادامه مطلب ...

۱۰ عدد از بهترین گوشی های هوشمند دنیا تا به امروز

۱۰ عدد از بهترین گوشی های هوشمند دنیا تا به امروز

آیفون جدید هم معرفی شد، اما بهتر است صبر کنیم و ببینیم که این گوشی هوشمند چه جایگاهی را می تواند از آن خود نماید.  تمامی این گوشی ها در شرایط گوناگون مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و به ویژگی هایی نظیر باتری، مشخصات کلی، طراحی و از همه مهم تر، ارزش گوشی نسبت به مبلغ مورد نیاز جهت خرید آن، توجه بسیاری شده است.

آیفون جدید هم معرفی شد، اما بهتر است صبر کنیم و ببینیم که این گوشی هوشمند چه جایگاهی را می تواند از آن خود نماید.

تمامی این گوشی ها در شرایط گوناگون مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و به ویژگی هایی نظیر باتری، مشخصات کلی، طراحی و از همه مهم تر، ارزش گوشی نسبت به مبلغ مورد نیاز جهت خرید آن، توجه بسیاری شده است.

تمامی این بررسی ها توسط وب سایت Techradar انجام گرفته و ما سعی داریم که آن را تمام و کمال، در اختیار شما قرار دهیم. پس تکرا را در این سفر آموزشی همراهی کنید.

ادامه مطلب ...

فروش ویژه ماشین اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310)

فروش ویژه ماشین اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310)



ماشین اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310) دارای قطعه ای مخصوص خط گیری و خط انداختن. طراحی آرگونومیک جهت استفاده و اصلاح آسان. دارای توری برای اصلاح راحت تر زیر گلو و چانه ...
ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 ، با داشتن 2 تیغه غلطکی در کنار هم، اصلاحی فوق العاده آسان، سریع، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد.
ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 دارای طراحی بدنه آرگونومیک، جهت استفاده و اصلاح آسان و توری خطی شکل، برای اصلاح راحت تر قسمت هایی مانند زیر گلو، زیر چانه و .. به خاطر حالت خم بودن، دارای حالت متحرک به سمت بالا و پایین، برای حرکت ساده تر و قرارگیری بهتر بر روی پوست می باشد. این ماشین اصلاح با دارا بودن 2 تیغه در کنار هم، اصلاحی بسیار تمیز را به ارمغان می آورد و دارای باطری داخلی شارژی بدون نیاز به خرید باطری، شارژ با برق مستقیم شهری، بدون نیاز به آداپتور و مجهز به خط زن، برای تنظیم خط ریش و مناسب برای پوست های حساس می باشد.

قیمت: 52000 تومان

قیمت خرید ساعت دستبندی LED کاترینا

فروش ویژه ساعت دستبندی LED کاترینا



ساعت دستبندی LED کاترینا، ارائه شده در رنگ های خاص و شیک. هم یک دستبند اسپرت و هم یک ساعت LED. دارای تقویم روز شمار. دارای 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت دستبندی LED کاترینا محصول جدید و فوق العاده پر طرفداری می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این ساعت در حالت عادی یک دستبند فوق العاده اسپرت و شیک می باشد و هنگامی که آن را لمس می کنید ساعت LED روشن و نمایان خواهد شد. این ساعت دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول رنگ های خاص و بسیار شیک آن می باشد که در 3 رنگ طلایی، نقره ای و آلبالویی عرضه شده است که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. ساعت دستبندی LED کاترینا برای اولین بار در ایران همراه با 6 ماه گارانتی تعویض از فروشگاه میهن استور عرضه شده است.

قیمت: 25000 تومان

خرید تضمینی ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197)

فروش ویژه ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197)



ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197) دارای 4 قطعه با کاربردهای مختلف. دارای تیغه های فولادی و ضد زنگ و طول عمر طولانی تیغه ها. اصلاح به صورت خشک و مرطوب، دقت زیر دستان شماست!
ریش تراش الکتریکی پریتک مدل، آر اس ام- 1197 مجهز به 4 قطعه مجزا می باشد. قطعه اول برای از بین بردن موهای داخل گوش و بینی، قطعه دوم برای مسواک کردن دندان، قطعه سوم خط زن حرفه ای و قطعه چهارم سه تیغه چرخشی برای اصلاح صورت می باشد. ریش تراش PRITECH یک محصول بسیار قدرتمند به شمار می آید که قابل شارژ می باشد طوری که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و به شارژ بزنید تا در مدت زمان کمی آن را برای شما شارژ نماید. این ریش تراش قابل شستشو نیز می باشد.

قیمت: 130000 تومان

سفارش ساعت رومیزی ترنج

فروش ویژه ساعت رومیزی ترنج



ساعت رومیزی ترنج، ارائه شده در طرح های مختلف. کیفیت چوب بی نظیر. طراحی و نقاشی کامل با دست. بهره گیری از موتور با کیفیت ...
ساعت رومیزی ترنج محصولی بسیار با کیفیت ساخته شده با هنر دست ایرانی می باشد و تمام برش های چوب، طراحی روی ساعت و ... بدون دخالت هیچ دستگاهی و توسط هنرمندان ایرانی انجام شده است. ساعت ترنج را به عنوان یک ساعت دیواری هم میتوان استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این محصول بهره گیری از موتور بسیار با کیفیت می باشد. ساعت رومیزی ترنج همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در 4 طرح مختلف طراحی و عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید طرح مورد نظر را انتخاب کنید.

قیمت: 36000 تومان